بنام خداوند بخشنده بخشایشگر

پیام مثبت

لحظاتی هست که جز غم و رنج چیزی رخ نمی دهد و نمی توانیم از آن دوری کنیم. تنها زمانی دلیلش را می فهمیم که بر آن غلبه کرده باشیم.

سوالات پرسیده شده

1. آیا استفاده از سلاردوم ضرردارد؟

پخت با سولاردام، حرارتی است. نور هالوژن داخل آن غذا را نمیپزد بلکه به گرم کردن آن به روش خودکار کمک می کند. غذا را نمی تواند برشته کند ولی 4 برابر سریع تر از اجاق معمولی غذا را می پزد. سولاردام یک اجاق همه کاره است.(ماکروفر-گریل)

از نظر امنیت در سلامتی غذا بایستی ایت مطلب را گفت که هر وسیله حرارتی که در طظول زمان بیشتر غذا را بپزد سالمتر بوده و کمتر به ماده غذایی آسیب میزند.


 2. من متوجه شدم همسرم دچار نقرس شده خیلی نگرانم و نمیدانم درمان میشه علامتی مانند زیگیل رو دست و گوشش هست لطفا راهنمایی کنید سن 39 سال دارند و نمیدانم برای داشتن فرزند دچار مشکل میشیم یا خیر؟

  • نقرس ناشی از افزایش اسید اوریک در بدن است و اگر مراقبت های لازم را انجام دهید درمان می شود.
  • سن 39 سال هیچ خطری برای بارداری ندارد اگر: 1-پریود منظم باشد. 2- تغذیه سالم داشته باشید. 3- زن و شوهر تمایل مشترک برای بچه دار شدن داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به این ادرس مراجعه کنید.

http://www.neginsalamat.ir/%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8/71-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%82%D8%B1%D8%B3.html


3. با سلام خدمت شما زحمت کشان در مرکز نگین سلامت
فرزند پسری داریم 26 ماهه است علاقه شدیدی به تلفن های همراه جدید دارد و وقتی هم که سرگرم بازی می شود غرق در بازی هاست البته من و مادرش گوشی ساده داریم و این موضوع مواقعی است که در جمع خانواده ها هستیم اتفاق می افتد
جدیداً از این دستگاههای آتاری دستی براش تهیه کردیم
لطفاً راهنمایی بفرمائید

  • در این سن تشخیص برتر از پست تر وجود نداردو فقط جذابیت برای بچه مطرح است که نباید برای والدین مطرح باشد. سعی کنید تا می توانید با وسایل غیر الکترونیک مشغول شوید و با او هم بازی شوید.(دوچرخه سواری، پارک، بازی های فکری و ...)

4.  با عرض سلام
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید. من در هفته 15 بارداری هستم. در هفته 13 در سونوگرافی گفتند دارای جفت مارژینال هستم . می خواستم بدونم چه مراقبت هایی احتیاج است و من در هفته 17و18 می توانم با هواپیما به سوید مسافرت داشته باشم ،اگر راهنماییم کنید بسیار سپاسگزارم.

  • جفت مارژینال به مرور زمان بالا میرود و جای نگرانی نیست. PP.Group
  • مسافرت هوایی و زمینی با مجوز پزشک معالج امکان پذیر است.

 

 

 


 5. سلامتی یعنی چه؟

  • تعریف سلامتی از دیدگاه سازمان بهداشت جهانی:

سلامتی عبارتست از برخورداری از آسایش کامل جسمی، روانی و اجتماعی؛ و نه فقط نداشتن بیماری نقض عضو

  • تعریف سلامتی از دیدگاه طب سنتی-ایرانی:

وقتی که افعال قوای سه گانه بدن (قوه طبیعی افعال مربوط به تغذیه و تنمیه=رشد و نمو - قوه نفسانی افعال مرتبط با حس حرکت تفکر وهم خیال و ... - قوه حیوانی یعنی انرژی هیجان) بر مدار طبیعی باشد.

  • تعریف سلامتی از دیدگاه طب انرژیک:

هارمونی انرژی بین میزان انرژی انسانی و انرژی کائنات. چاکراه ها مجرایی برای برقراری این تعادل هستند و هاله ها هم که همان فضای الکترومغناطیس اطراف انسان است.


 

تصاویر تصادفي

تصاویر زیبا
Image Detail دانلود تصویر

نویسندگان

فائزه سادات حسینی یزدی کارشناس کامپیوتر دانشگاه آزاد مشهد

سید محمد رضا حسینی یزدی کارشناس پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گروه نرم افزاری نگین سلامت

درباره ما

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری نگین سلامت از سال 1383 خدمات مشاوره ای و پرستاری خود را برای رفاه حال مردم عزیز مشهد آغاز کرده است و امیدوار است که بتواند موجبات آرامش و آسایش مردم عزیز را فراهم آورد.