بنام خداوند بخشنده بخشایشگر

پیام مثبت

کسی که به صحرا می رود نمی تواند عقب گرد کند و هنگامی که نمی شود به عقب بازگشت، فقط باید در جستجوی بهترین راه برای پیش رفتن بود.

مشاوره تحصیلی

Education

  • فرزندان را در انتخاب رشته تحصیلی به مشاوره تشویق کنید.

5

  • خوردن یک تکه کوچک کندر و 21 عدد مویز برای تقویت حافظه مفید است.

5

  • اگر رتبه تحصیلی دوست شما در آزمونی بهتر از شما شود چه ضرری به شما می رساند که خودتان را ناراحت می کنید؟ اگر شما دوستانه عوامل پیشرفتش را بپرسید و سعی کنید برای آزمون بعدی تلاشتان را بیشتر کنید از پیشرفت او در جهت مثبت استفاده کرده اید. با این روش شخصیت درونیتان را ارتقا داده اید و لذت پیروزی در آزمون را در خود چند برابر کرده اید.

5

  • تقلب مختص کسانی است که بخواهند ضعف خود را با نتایج ساختگی بپوشانند و اینگونه میل به رسیدن به کمال را در خود ارضا کنند و این تقلب یعنی گول زدن و فریب دادن خود. اگر ما علت بد بودن این کار را مرتب به خودمان یادآوری کنیم آن چند درصد اضافه تر احتمالی در نظرمان بی ارزش می شود و به خودمان افتخار می کنیم.

5

  • رو نویسی از دیگران شما را از مسیر موفقیت تحصیلی خارج می کند. اما حل تکالیف توسط خودتان با وجود اینکه وقت لازم را اختصاص داده اید و ممکن است قادر به پاسخگویی به همه سوالاات نباشید اما بسیار بسیار مفید تر واقع می شود.

5

  • تفریح کانون انرژی بدن انسان است، در طول درس خواندن از تقویت این کانون غافل نشوید.نکته مهم این است که زمان تفریح، طول زمان و نوع تفریح را کارشناسی کنید و از همه مهم تر اینکه در ساعات تفریح و استراحت به هیچ عنوان به فکر درس نباشید و فقط تفریح کنید و شاد باشید چون شما در حال ذخیره انرژی برای مطالعات خود هستید.

5

  • در درس خواندن «خود را دست کم نگیرید»، به روش قهرمانان ورزشی درس بخوانید؛ هدفمند، مستمر، با روش صحیح و برنامه ریزی شده. منتظر اتفاق عجیب و خارق العاده نباشید.

5

  • زیاد درس خواندن همیشه نتیجه دلخواه ندارد. در واقع، کمیتی که بدون کیفیت باشد فقط وقت تلف کردن است.

5

تصاویر تصادفي

تصاویر زیبا
Image Detail دانلود تصویر

نویسندگان

فائزه سادات حسینی یزدی کارشناس کامپیوتر دانشگاه آزاد مشهد

سید محمد رضا حسینی یزدی کارشناس پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گروه نرم افزاری نگین سلامت

درباره ما

مرکز مشاوره و خدمات پرستاری نگین سلامت از سال 1383 خدمات مشاوره ای و پرستاری خود را برای رفاه حال مردم عزیز مشهد آغاز کرده است و امیدوار است که بتواند موجبات آرامش و آسایش مردم عزیز را فراهم آورد.